Kizlar selam bebeğim 7aylik dün ilk defa miniminnacik yumurta tadına baktı. Doktorumuzun önerisi ile sarışını beyazını ayirmadik. Diş çıkarıyor gece çok ağrısı vardı doğduğundan beri ilk defa ağrı kesici içti. Sabaha karşı çok kaka yaptı ishal gibiydi ama fazlaydı acaba ağrı kesiciden mi dişten mi yoksa yumurtadan mi böyle bir tepki oldu tecrübeli anneler sizce neden?