kranKolataKodaba 6 ay oldu Doğum yapalı 11 kilo verdim ama bi 6 kilo daha vermem lazım guatrım yavaş çalıştığı için veremiyorum sanırım dikkat edip emzirmeme rağmen var mı aynı durumda olan 🤔
Bebetostoss kranKolataKodaba bende de haşimato var benim oğlum da 6 aylık bende de 4 kilo yapıştı gitmio ve hala adet olmadım sanırım o da etkilio şişio gibi hissediyorum kendimi 🤦🏻♀️
Bebetostoss kranKolataKodaba ben Doğumdan 1 hafta sonra 10 kilomu vermiştim sonra 5 kilo bi verdim ama 4 kiloyu veremiyorum bir türlü hatta bazen vakit bulup bişi yiyemiyorum ona rağmen veremiyorum bol su da içmeye çalışıyorum
Yigitalp kranKolataKodaba 2 aylik bebegim ben kilo vermek yerine kilo aliyorum ama ilaci biraktim dogumdan 1 ay once filan ondanmi acaba 🤔
kranKolataKodaba Bebetostoss ben geçen ay adet oldum ama 1 1 buçuk kilo anca gitti 😢 ilaçla kullanıyorum ama 12 hala ths
kranKolataKodaba Bebetostoss evet hamilelikte normale dönmüştü Doğum sonrası da iyiydi doktor artık ilaca gerek Yok 1 Ay bırakıp sonra tekrar bakalım dedi o sırada yükseldi zaten
Bebetostoss kranKolataKodaba genelde ilacı kesmiyorlar ama benim hamilelik öncesinde de vardı gıatrım
kranKolataKodaba Yigitalp ay sakın tahlil yaptırmadan bırakmayın halsizlik uyku hali hatta depresyona sebeb oluyor tabi kilo verememeyi hiç katmıyorum 🤦🏻♀️