Merhaba. 8 ay önce sezeryan doğum yaptım . Yaklaşık 4 5 aydır alt tarafımın kemiklerinde resmen acı hissediyorum.
Özellikle sabah uyandığımda yatakta sağa sol bile dönerken aşırı şekilde agriyor. Neden kaynaklanır bilmiyorum bu durumu yaşayan var mı acaba?