KdrtDmr97 23 günlük bir bebeğim var. Mama veriyorum. Kusuyor. Sonra emmek istiyor. 4 saat oldu hala uyumuyor ve sürekli ağızını açıp duruyor akıl verin ne yapayım yemek dahi yiyemedim sütümün yettiğine de emin olamıyorum. Birde kucağında bir kaç dk gözleri kapanıyor diyorum yatağına koyayım Yoksa açlıktan çıkmış gibi gözlerini açıp mememe saldırıyor 😂😂😂Sinirlerim bozuldu
Irem22 KdrtDmr97 Bebeğiniz henüz cok küçük size ihtiyac duyduğu için memeden ayrılmıyor. Yalnız karnının doyduğundan emin olmanız lazım çişli bez düzenli kaka bunlardan takip edebilirsiniz. Sütünüz geliyorsa ve mamayı istemiyorsa mama için zorlamayın. Memenize alıp biraz başını okşayıp onunla konuşup uyumasını yardımcı olabilirsin ya da süpürge sesi açabilrsin netten. Benim bebeğim 3 aylık bazen memeden ayrılmak istemiyor aslında doymadığından değil güven ve anne sıcaklığına ihtiyac duyduğu için. En kötü duş aldırıp uyutmayı deneyebilirsin aklıma gelebilcek bunlar şuan
Meldaderya KdrtDmr97 günde yani 24 saatte 5 çişli bez alıyosanız doyuyodur. Memede olmak istemesi doğal çünkü hala dünyaya adapte olmaya çalışıyo her aranması aç anlamına gelmeyebilir. Bir de 3.hafta itibariyle gaz sancısı başlayabilir ve sıkıbtısı olduğunda da bebekler memeye yapışır Benim kkzımda 41 günlük ilk haftalar zor oluyor daha loğusasınız kendimizde alışmaya çalışıyorz geçecek sıkıntılar inş.
KdrtDmr97 Irem22 Evet çok küçük ve bir sarılık geçirdik hastanede yavrum yattı geldi ki ellerimi ayakları kan almalarından dolayı mosmor olmuş çok korkuyorum yeniden yaşamaktan, Süpürge sesini ilk kez sizden duydum işe yarar mı acaba ?, deneyeyim
KdrtDmr97 Lasambaby Gazını elimden geldikçe çıkartıyorum fakat huzursuzluğu sanki karnı doymuyor gibi geliyor bana
KdrtDmr97 Meldaderya inşallah birde süt sağma makinesi ile sütümü sağıyorum zor zor 30 cc çıkıyor bir daha psikolojim bozuluyor yetersiz geliyorum sürekli mama mı yapsam doymadı demekten yoruldum inşallah geçer inşallah sütüm artar 😔😔😔
Irem22 KdrtDmr97 30 cc kötü değil zaten daha mideleri küçücük onun cekmesi daha kuvvetli makinada cıkandan daha cok içiyordur o hiç sütün olmasa sağmakla da gelmezdi ayrıca o zamanlar benimde sağdığımda o kadar cıkıyordu
Irem22 KdrtDmr97 biliyorum o küçücük elleri mosmor oluyor😟 annesi olarak en iyi sen anlayabilirsin takip et karnının doyup doymadığına gazınıda cıkar. Bezlerini takip et sen stresli olursan cok ağlar unutma. Ben aşı vurulduğunda bile sürekli ona iltifat ederim sürekli konuşurum o yüzden iletişim kurabiliyorum sende bebeğini iyice tanı memede kalmak istiyorsa bırak sana doyana kadar kalsın ( yalnız karnı açsa o ayrı ) eğer sağlık ocağı yakınsa bir kilosuna da bakabilirsin kilo almışsa doyuyordur
KdrtDmr97 Irem22 aslında iletişimim çok iyiydi ne olduysa bu hafta olmaya başladı hep huzursuz hep diyor kucağına alsın yada memede yatayım
KdrtDmr97 Irem22 60 cc mama veriyorum. Sağdığım sütü verdim. Saat 17:00'den beri ayaktayım uyumadım ağlayıp duruyor mememde susuyor ve emiyor. Ne yapacağımı bilmiyorum sürekli kucak ve meme istiyor