Bebeğim 18 aylık.. 2-3 günlükken başlayan göz akıntıları henüz geçmedi. Gözüne dokunulmasına ya da damla damlatılmasına da izin vermedi. Mümkün olduğunca yapmaya çalıştık ancak hiç bir faydası olmadı. Haftaya göz kanal tıkanıklığı sebebiyle ameliyat olacak. Daha önceden böyle bir durumu deneyimleyen var mı?