Sinemkaan25102022 Kuzenim iki çocuğunda sütü gelmedi 3ncü gelmez diye düşünüyor Sizce hangi mama gaz yapmıyor Aptamil nasıl Kuzenmn iki bebeğide gazlıydı
okk Sinemkaan25102022 bebekten bebeğe değişiyor deneyerek bulmak gerekiyor. Ben ilk SMA optipro kullandım kabız yaptı 5-6 gün yapamıyordu gazını cıkarmakta zorlanıyordu sonra evolvia ya gectik ondada 2 güne bir yapıyordu gaz problemi yoktu kusturdu. Baby goat denedik begenmedi ve hiç içmedi. Bebelac ve bebelac gold denedik içmedi sevmedi. Hipp aldık hipp cok güzel içiyordu gaz yapmadı kaka problemi kalmadı cok iyiydi fakat az biraz kusturuyordu. Şuan aptamil prosneo içiyoruz. Kaka ve gaz problemi şimdilik yok. Diyeceğim şu ki deneyerek buluyorsunuz böyle seyleri