SevimliHayaletCasper ben baharı seviyorum ya etraf yesilleniyor mis gibi çimen kokusu her yerde çiçekler açıyor hava hafif sıcak hafif rüzgarlı ağaçlarda meyvelerin çiçekleri açıyor görüntü ve kokulara aşığım. Yazıda severim ama bunaltıcı sıcak sevmiyorum. Kıs mevsimide kar yağınca güzel biz anca soğuğunu çekiyoruz kar göremiyoruz senelerdir birde buzda kayıp dusme fobim var 😅