Kızlar merhabalar bebeğim 3:30 aylık dört aya yaklaştı normalde gündüz uykuları her zaman kötüydü ama geceleri güzel uyuyordu şimdi ne olduysa bir haftadan beri geceleri her gün saat başı uyanıyor yani perişan vaziyetteyim ne gece uyuyor ne gündüz uyuyor yani bu atak mı dördüncü ay atta erken mi başladı sizin de başınıza geliyor mu normal mi bu durum ya ne yapmam gerektiğini gerçekten bilmiyorum artık ben