3 ay 10 günlük kızım 2 saate 1 200 mama içiyor geçen akşam 120ml sütümü içti 1 saat sonra 120 mama yedi bana aşırıymış gibi geliyor okuduklarimda 3 saate 180cc yer yaziyor çünkü.Böyle bebisi olan var mı migdesimi delik diyorum acaba da doymuyor bu çocuk sütümüde sağıp veriyorum ama yetersiz kalıyor çoğunlukla mamayla besleniyor