Çocuklarda absans epilepsi diye bir hastalık var gördüğümüz. Gözleri dalar sizi duymaz birkaç dakika sonra size döner. Bazen renk tetikler , bazen yoğun ışık tetikler. Bazen ileri safhalarda ellerde kasılma görebiliyoruz. Biraz daha takip edip bir çocuk doktoruyla görüşün gerekirse nöroloğa yönlendirir. Ciddi bir durum değildir. En geç 13 yaşına kadar geçen bir durumdur. İlla budur diye korkmayın ama belkide istemsiz dalıp gidiyordur.