burcuibilge Kızlar bebeğim 1 hafta sonra 5 aylık inanılmaz huzursuz ve diş huzursuzluğu gibi geliyor bana çünkü hep bişyler sürtüp aglıyo dünden bu yanada gündüzde dahil hiç uyumadı. Sizce durum nedir yakın zamanda çıkar gibimi😕
burcuibilge Pamukprenses_12 elisa2705 Oglusum5357 İnşallah rahatlarlar bir an evvel. Peki her gün mü huzursuz oluyorlar nasıl geçti o haftalarınız vesicafella
vesicafella Merhaba, hamile iken salgılanan hormonların tamamen çekilmesi 4-5 ayı buluyor. Bu aylarda o hormonların etkisi tamamen geçiyor bu sebeple eskiye dönüyoruz 😌 normal
burcuibilge Uzun zaman daha böyle olma ihtimali ve ben😵💫🫣 peki her gün böyle huzursuz mu gecıyo nasıl geçirdiniz 😕
vesicafella burcuibilge Ben diş çıkarmaya yanlış yorum yazmışım afedersiniz ama bizim de 3-4 ay ağız suyu aktı aktı, 9 aylık olduğu gün bir dişi çıktı. Şuan 2 hafta geçti hala başka diş yok.
burcuibilge vesicafella anladım bi karışıklık olduğunu sorun değil 😊 bizimde nerdeyse 2,5 ayda başladı o salyalar hala deli gibi geliyo dişler de inanılmaz kaşınıyor. Kehribar iyi geliyor diyorlar kullanığ fayda gören varmı acaba
vesicafella burcuibilge Ablam kullandı o fayda görmedi sertifikalı falan bir yerden aldı hem de. Ama ben hiç kullanmadım. Ağız suyu akacaksa durdurmak pek imkanlı olmuyor ☺️ Ben çoraplarını temiz suyla ıslatıp donduruyorum bebeklik çoraplarını çok iyi geldi belki işinize yarar
burcuibilge vesicafella bende gaz için ayak bileğine kullandım fayda görmedik şimdide dişe yakın olması için kolye alın diyor satıcıları biraz para tuzağı gibi 😐
burcuibilge vesicafella bende ağız mendillerini denedim ama buzlu buzlu eline verince tenine değdiği yerler hep kızarmış 🥲
burcuibilge redizepol1 deniycem dün çenemi kaptı sıktıgı yer baya kırmızıydı çok sertleşmişler. Birde şeyi sorayım, çıkmaya yakın daha mı huysuzlnıyorlrr bikaç gündür inanılmaz huzursuz
redizepol1 burcuibilge Evet diş dönemi hep huzursuz oluyorlar. Parmak fırça varsa zeytinyağı, karanfil ve sarımsağı bir kaba koyun dolapta kalsın soğuk soğuk diş etlerine masaj yapın çok rahatlayacak
burcuibilge redizepol1 sarımsaksızını yaptım bunun çok farketmedı bıde sarımsaklı denıyım teşekkür ederim 💐🫶🏻