Seyda-ygz22 meyveyi illa eliyle yemek zorunda deil muhallebi seviyrsa sorun yok yesin ruseyli irmik alıyorum beyorganik markanın pişiriyorum içine (muz elma armut vb yumuşak seciyrm ) meyve koyuyorum herhangi birini eziyorum catalya 2 tane organik bisküvi (beyorganik yine markanin) hurma pekmezi koyuyorum tatlandırıcı diye 1 çay kaşığı kadr çok severek yer tabiki bunu her ara öğün de yaparsanız da sıkılır bu arada pekmez yerine bal da koyabilirsiniz meyveli yoğurt deneyin içine birazda bal koyun yer muhtemelen