Arkadaşlar merhaba bebegim 6 aylik ek gıdaya başladık, uzun zamandır beslenme sorunumuz var ne meme alıyor nede mama alıyor nasıl besleyeceğimi bilmiyorum tüm gün ek gida vermek zorunda kalıyorum ama bunun için çok küçük ne yapacağımı şaşırdım kaldım başına gelen var mı bu konuda fikri olan yardımcı olabilir mi lütfen 🙁