Merhaba,bebegim 8 aylik,nerdeyse 5,6 ayindan beridi damaklari shishti fakat hala 1 dish bile yok.gece ateslendin 38,2.Ates dusurucu fitil uyguladim doktor tavsiyesiyle,sakinesdi uyudu.Bugun ates yine yukseldi fitil,agri kesici de kar etmiyor.Demin bagirarak agliyordu annemin kucaginda,elini agzina goturoyuyordu.Doktoruyla konustum evet disten ola bilir dedi.Yarin gidicez. Sadece merak ediyorum dishten dolayi bebekler boyle icli icli aglar mi? Yashayan oldumu?Baska belirti yok bebegimde yani hasta degil sadece ates var agliyor .Ha birde yalniz ates kafasinda daha cok,yani boyle basi kaynar yanaklari ,elleri ayaklari beden normal