Hanımlar bebeğim 41 günlük şuan uyanınca emziriyorum ama bi kere ağlarsa imkansız meme tutmuyor 2 3 gündür biberonla mama verip önce sakinleşmesini sağlıyorum sonra meme tuttuyorum ama bugün onu da kabul etmiyor ve ben artık gerçekten çok yoruldum çocuğum çok da huysuz ağlayınca asla durmuyor susmuyor var mı önerileriniz