mevaninannesi23- Merhaba anneler, arkadaşım düşük yaptı kürtajla rahim temizlendi doktoru 1 kez adet olmayı bekle dedi 1 kez adet olmayı beklemeli mi yoksa direk korunmasız ilişkiye girebilir mi bilgisi olan var mı ?
mybabyberatiko mevaninannesi23- ben de şurada bekleyeyim bu konuyla ilgili arkadaşım için araştırma yapıyorduk biz de pek bir şey bulamamıştım. İlk adetinden sonra denedi yine ama olmadı arkadaşımın. Acaba daha uzun süre mi beklenmeli. Bilgisi olanlar yazabilir mii
gokturkasli mevaninannesi23- ben hemkurtaj oldum hemde rahimde perde vardi ameliyat oldum 2 ay bekle canim.
acelyamm beklemesi lazim rahim kendini toparlasn dye. 6 ay bekletmisti bizi sonra oglumu kucagima aldim cok sukur. simdide bir kizim var Allah kimsenin kucagini bos birakmasin.
mybabyberatiko mevaninannesi23- aynı şeyi söylemiş onada ilk adetinden sonra tekrar dene diye denedi ama olmadı
ramokaan03 Korunmadık 1 ay snra tekrar hamile kaldım bi sorun da yaşamadık çok şükür 5 aylık oğlum var kucağımda
mybabyberatiko ramokaan03 maşallah diyeliim sağlıkla büyüsün inşallah😌 ilk bebeğiniz mi, arkadaşımın ilk hamileliği ve ilk düşüğü. Ekstra bir şey yaptınız mı neye dikkat etmek gerekiyor acaba
ramokaan03 mybabyberatiko benim de aynı ilki düşük ikincisinde bir sorun olmadı öyle pek fazla bşye de dikkat etmedim sinirden stresten uzak durmak yeterli bence
mhrmh Merhabalar şubat 28 de düşük yapıp 20 martta adet olmuştum adet sonrası korunmayı bıraktım gebe kaldım kızım şu an 55 günlük kucağımda elhamdülillah Hem doktorum hem büyükler kendini ruhen hazır hissediyorsan bekleme demişlerdi iyi ki beklemedim