Esra1237 Lütfi Kırdar da perinatoloji bölümünde doktor önerisi var mı ve doğum yapan var mı memnun kalan var mı bilgilenmek istiyorum..
Alya-Sena Esra1237 orada normal dogum yaptm. Berbat bir dogum gecirdim poliknlk doktoru cok iyidi ama acildeki doktor ebe ler bes para etmezdi.
mrymkrm Esra1237 eğer ulaşımim sıkıntı olmaz derseniz ben sancaktepe ilhan varankta doğum yaptım 2 ay önce. Poliklinik doktorlarından, ebelerden, hemşirelerden çok memnunum.
semakaya2525 Esra1237 28 gün önce tuzla devlet Hale hamımda yaptım o kadar memnunum ki bidaha olsa oraya giderdim hastane odalar aşırı temiz ve ilgi üst seviyede