Sevgili anneler, oğlum kırk günlük ve kolik. Bazen krize giriyor çok yoruluyorum. Korkudan bir şey yiyip içemiyorum. Her şey gaz yapıyor sanki. Aklıma yemek gelmiyor ne yiyeceğim derdinden bıktım, bu sefer süt de kalitesiz oluyor. Ne yemek yapıyorsunuz 😞