Bugün bir gönderide gördüm bir kaç kişiye doktoru balık yağı tavsiye etmiş ben hiç duymamıştım. Aslında daha dün balık yağı sordum eczaneden ama eczacimiz ocean ve welcare önerdi mollersin OMEGA değeri düşük onun sadece adı var dedi. Kullanan özellikle dil gelişimine fayda görenler var mı?