Kızlar bebeğim 6 aylık doğduğu günden beri emziriyorum önceden doydugunu anlamadığı için buzluktan süt ısıtıp onu da veriyordum. Artık doydugunu anlıyor ve eskisi gibi emmiyor hem göğüslerim dolu dolu kalıyor hemde artık sağıp bırakmaktan buzlukta yer kalmadı. Çok şükür maşallah genede Allah olmayanada versin ama ben bu sütleri napabilirim. Yoğurt denedim olmadi saçma sapan bisi oldu başka fikri olan varmıdır?