liva3652 Yeniannesra ben doğumdan hemen sonra kullandım gebelik ve emzirme döneminde güvenli ilaç kategorisinde diye biliyorum doktorunuza tekrar bi sorun içinize sinmezse
Asyaamerve Yeniannesra ben hamileyken cok kullandım canım. Emzirirken bir fikrim yok ama üstte kalsın.
PamukPrensesannesii Yeniannesra Doktor yazdıysa kullanabilirsiniz. Sonuçta emzirdiginizi bilerek yazmış. Bebeğim 4 aylıkken bende kullanmıştım. Bebek ishal olursa azalt demişti doktor.
balkanlardangelensogukhava Yeniannesra e-lactancia sitesinden ilacın etken maddesini sorgulayıp emzirme ile uyumlu olup olmadığına bakabilirsiniz