Anneler 8 ay 5 günlük bebeğim var 7. Ayından itibaren ağlayarak kalkmaları susmamaları başlamıştı bir sıkıntısı olduğunu düşünerek doktora gittim genel kontrolleri yapıldı herşeyi normal cıktı dün bir araştırma yaptım ayrılma kaygısı başlamış olabilir diye sizde bunu yaşayan var mı nasıl atlatabiliriz yardımcı olabilir misiniz bedenen ve ruhen çok çöktüm annelik çok zormuş 🥹❤️🩹