Deletedmom003 ben kapalı olduğum için pek sorun olmadı gerçi evin içindeyken örtünmüyorum fazla ama keltoşkende öylece eşimin yanına gidiyordum ikimizde gülüyorduk 😄 ayrıca eşimin kabul etme sebebi benim şiddetli baş ağrım vardı doğumdan sonra ve hiç geçmiyordu ne yaparsam yapayım sanki kafamın içini matkapla deliyorlarmış gibi hissediyordum ağlıyordum ağrıdan duramıyordum eşimde sen iyi olacaksan kestir dedi ilk kendim kestim daha sonra kuaförde erkek tipi güzel model yaptırdım kısaydı bayağı kafam hafiflemişti ama ağrılar devam ediyordu en sonunda kazıttım 😄 kalçama kadar uzundu saçlarım ailem nasıl kıydın o saça dediler üzüldüler gerçi bende üzüldüm ama o ağrı çekilecek gibi değildi 🥰