eub benimde oğlum 6.ayına girdi ama doğumdan sonra ilk muayenede söylemişlerdi bir çocuk cerrahisi görsün soldaki yumurtalığı yukarda diye bizde hemen götürmüştük bir kaç doktora gösterdik 3. Ayında ultrason çekildi oluşmuş ama yukarıda dediler 1 yaşında da ameliyatla indirilecek dedi o yüzden sünnet etmedik o zaman yapılınca sünnet de edilir dediler