terazikadini aynısını söyledim, ama mesai bitmeden teslim edildi göstermem gerekiyrodu dedi 🤦🏻♀️🤷🏻♀️ hepsijet ile de sıkıntı yaşıyorum. Doğal gaz saatine bırakıp gidiyor kargoyu. Buyukse direkt kapıya bırakıyor. Asla zile falan da basmaz 🤦🏻♀️🤦🏻♀️ hele Trendyolgo💩 yukarı bile çıkarmayıp, veterinere bırakıyor karşı apartmandaki.😄