Reglim bitti banyosundan hemen sonra
tam 3-4 gündür kasiklarimda ağrı basladi kasık ve ortada ben belki yumurtlama ağrısıdır diye düşündüm ama bayağı sürdü artık gün geçtikçe şiddetlendi ağrım bıçak gibi sancılar giriyor künt şekilde ve makata kadar vuruyor ağrı doğum sancısı gibi resmen akıntım yok temiz idrar yaparken acı yok knedir ne yapmam lazım kızlar