perilice_1 Benim oğlumda adına bakmıyor çoğu zaman ve baybay yapmıyor ama onun dışında göz teması, sesin nerden geldiğine bakma, alkış, gel gel, babıldama, herşey var bende başta çok korkmuştum ama bazen kendi istediklerini yapıyorlar o yüzden rahat bıraktım artık çünkü sürekli otizm mi diye düşünmekten çocuğu da darlar oluyor insan. Otizm bence bu kadar basit bir şey değil 🤷