Pamirkus 120 bin ise çok iyi, 175 bin ise de…. Özel okula sadece öğretmen çok iyi diye gönderilmez. İyi öğretmen tamamen şans. Her ikisinde de olabilir ya da olmayabilir. Özel okula iyi bir çevresi olsun diye, farklı sosyal imkanları var diye, daha az kalabalık sınıflar, daha fazla ilgi ve çocuğun durumunu öğrenmedeki kolaylıklar vs. için tercih edilir. Ha bazı iyi semtlerde devlet okulları da iyidir ama “iyi semtler”de. Özel okulun da tabela okulu olmamasına dikkat etmek lazım tabi. Sizin yerinizde olsam bakıcıya bırakacağıma özele veririrm. Emin olun hemen hemen aynı fiyata gelir.