bizdejantikizlardik Kızlar selammm🌸 Bebeğimin boynunun altı boğumların arası pişik olacak gibi duruyor. Bepantol pişik önleyici krem sürülür mü oraya yada bildiğiniz başka bir çaresi var mı ?
Elayberosmom bizdejantikizlardik Önce ılık suyla şampuanla banyo yaparken güzelce yikayin ben pişik olacağını anladığında öyle yapıyorum. Sonra pişik kremi sürüyorum ama içeriği en temiz seba Med var. Bepanthol içerik olarak iyi değil diye duymuştum. Sadece tavsiye gerisi size kalmış. Bir de kustugunda salyasi aktiginda surekli silin
lina09 bizdejantikizlardik canım benim kızımında oldu salyalı dönemde çok oldu elimden geldiğince kuru elbise sürtmesin bioderma ve la roche kremi bize iyi geldi sabah akşam sürdüm çok şükür geçti
Mervemdlflflfl Suyla yıkayıp kurulayın sonra pişik kremi tabiki ya da losyon sürün benimki de öyle oluyor
bizdejantikizlardik Elayberosmom Teşekkür ederim. 🌸Her gün temizliyorum orayı ama yine de geçmiyor. Ağız mendili hep yanımızda siliyorum sürekli.
Eb2 bizdejantikizlardik ben de bepantol sürmüştüm geçmişti. 6 aylık şu an bebeğim. 4 aylıkken yapmıştım. Çok şükür bidaha da olmadı.