AnnaGloria Ebe 1gun yaptırma banyo dedi dün aşı oldu akşam gibi yaptirsammi gece 4 den beri ateşi var 37lerfr ama ilaç vermesem yukselirdi
_tuuggcce_ Hangisi kaçıncı doz? Biz ilk dozu vurulduk. Özellikle sordum doktorumuza ateş yapmaz dedi, banyo yaptırabilirsin dedi. 2.doz bexsero gibi bir şey söyledi o ateş yapabilir sadece dedi
Mervemdlflflfl Ben de dün yaptırdım ateş olmadı ama huzursuzluk oldu çok 4-5 saat ağladı hep calpol verdim ağrısı vardı hafifledi gece de yarım yamalak uyudu sabah iyi uyandı