Kızım 2,5 yaşında kendini ifade edemeyen bir çocuk konuşamıyor
Bir haftadır oyun grubuna başladık ilk 3 gün gayet iyiydi sonraki zamanlar girişte ağlamaya başladı.
Az önce bırakırken daha tam o yola bile girmemişken anladı oraya gideceğimizi ve sürekli koluna dokunup cıs dedi.
Genelde bu lafı doktora gittiği zaman veya bir doktor gördüğü zaman yapıyor
Sonra da kardeşini işaret etti gitsin ona cis yapsın der gibi yaptı.
Kafam çok karışık aklım takılı kaldı ne yapacağımı bilemedim sadece oyun odasını görebiliyorum geri kalan etkinlik alanlarını göremiyorum. Oyun alanını da kamerayla görüyorum yoksa her çocuk böyle mi yapıyor eve gelmedim yakınlarında bir kafe var orada oturuyorum gidip alsam mı acaba çocuğu