melissk yorumlar beni benden alıyor 🤦 ateşi çıkmazsa ilaca neden gerek olsun ayrıca ateşi çıksa bile risk teşkil etmedikçe 38.2 yi geçmedikçe ilaç verilmez çşnkü ateşinin çıkması bağışıklık sisteminin çalıştığını güçlendiğini gösteriyor. Ateşi 38 i geçrse de direkt ilaç verilemz önce dış etkenlerle ateş düşürğlmeye çalışılır etki etmezse ilaç verilir . Ateş düşürücü vermek bağışılığın çalışmamasına sebep olur daha sonraki ateşlerde kendi kendine düşürmeye çalışmaz illaki ilaç gereklidir