arsasy Bebeğimi arkasına yastık battaniye koyup uzandırmıştım elinde oyuncak vardı. Odaya kadar gittim bir ağlama sesi geldi. Yere düşmüş sırt üstü. Ağladı ağladı sakinleştirdim 2*3 saat uyutmadım ama bişey olmadı. Gayet iyi. Sizce bilmediğim bir hasar birşey bırakmış mıdır bu durum. Çok içime batıyor kendime çokkkk çok kızıyorum bebeğim 5 aylık
paralelevrendemutlu arsasy benimki 8 aylıkken gece mama yapmaya gittiğimde bizim yataktan düşmüştü doktora götürdük kusma, göz kayması, halsizlik, uyku hali, kafada şişlik yoksa sorun yok demişti
caylavyu arsasy Tedbir amaçlı doktora götürün mutlaka muayene edip bakıyolar sizin fark etmediğiniz bir durum olabilir 5 ay daha çok küçük. Geçmiş olsun.
Bugleminannesi28 arsasy bence götürün tedbir amaçlı bakiyorlar benim kızım koltuktan düşmüştü ama yüksek değil birde halıya düştü hiç ağlamadı bile ona rağmen götürdüm doktor o kadar muayene ettiği şişlik var mı varsa neye bağlı kötü birsey mi vs heryerije en ufak şeye kadar bakıyor içiniz rahat olur
Momyofthesun benaras geçmiş olsun. 20 günlük bebek nasıl düştü? Dönemez ki onlar. Doktora gitmişsinizdir umarım
Fulyy benaras ayy cok dikkat edin gecmis olsun büyükken neyse de daha minicik burda bi cok acı olay okuduk
Annekizcicileri arsasy her ihtimale karşı doktora götürün dedıgınız belırtıler olmayan bir anne yazmıştı geçen sene yınede içi rahat etmemiş film cektırmiş kafatasında çatlak olmuş korkutmak için demıyorum benimde kızım 4 aylıkken koltuktan parkeye düştü film çekmek istemedı doktor belırtı yok dıe aklıma o paylaşım geldi ısrarım üstüne çekti bişey cıkmadı Allah’a sukur ama o bısey varmı dusuncesı insanı yıyıp bıtırıyor bence içiniz rahat değilse film cektırın
Annekizcicileri benaras beynınde olusabılcek hasar radyasyondan daha önemli bence benim kızım 4 aylıktı suan 26 aylık Allah’a sukur gelısımi vs gayet ıyı
Annekizcicileri benaras ben hıç bakılmadı sandım ultrasonla da bakıldığını bilmıyordum demekkı doktorlar sorun görmemiş tekrar geçmiş olsun
benaras Annekizcicileri yok bakıldı inşallah öyledir yani yok dendi ama şimdi doktorlarada güven yok umursamıyolst