Tugba39 burcubrck merhaba çerekzköyde İrmet Hospitalda Hüsam bey çok iyi bir doktor kesinlikle tavsiye ederim
ikiprensannesi53_ Aselincimom merhabalar ben cerkezkoydeyim bizim doktor izine çıktı şimdi 9 ay kan tahlilleri için farklı doktor arıyorum sizinki kim acaba
Aselincimom ikiprensannesi53_ ailemin yanına gittiğim de optimette lala Hanım var çok iyi bi çocuk doktoru ben onu tercih etmiştim ablam da kızı 6 aylık o da optimette medeni beye gidiyor ikisi de iyi tavsiye ederim
burcubrck ikiprensannesi53_ gerçekten mi ay sevindim şimdi sigorta yaptırıcam da iletişimi falan iyi mi evden arayıp mesaj atmada falan yardımcı olur mu
ikiprensannesi53_ burcubrck o kadarını bilmiyorum benim bebeğim yoğun bakımdayken çok iyi ilgilendi hemen iyilestirip yavrumu bana verdi bilgi saatinde ise iletişimi çok iyidi