mooomm01 Kızlar var mı önerileriniz ? Kireçlenme olduğu için erken yaptırdık ağrıları vs oluyor doktor demedi ama biz ağrı kesici verdik
Bebegim3535 mooomm01 bizde 27 günlükken kendi istegimiz ile yaptirmistik. Hiç ağrı kesici vermedik. Sünnet zaten ateş de yapmaz demişti doktorumuz. Sadece bir krem vermişti onu kullandik. Nasil anliyorsunuz ağrısı olduğunu gaz sancısı olabilir mi
Bebegim3535 mooomm01 yani ne bu tepki fikir beyan ettim anlayamıyorsunuz demedim. Sizin gibilerin sorusuna cevap verende hata
Bebegim3535 mooomm01 siz kendi cevap veriş tarzınıza bakın önce. Kim nasıl konuşursa o şekilde karşılık alır her yerde