ilaydakaya21 Kızlar merhaba 2 aylık kızım var rota ve verem aşısı özel asiyms yaptirimmi siz yaptrdnzmi
defnemiraybebek ilaydakaya21 verem 2 aylık yapılıyor ama devlet aşısı rota özel ben rotayı da menenjit aşılarını da yaptırdım
Berilsmom13 ilaydakaya21 veremin özel olduğunu kim söyledi canım rota özel ve kesinlikle yaptırılmalı. Menenjit var birde özel olan oda yaptırılmalı
limonzeytinmom ilaydakaya21 2 aylık kızım var ben aldım eczanede duruyor rota aşısı. 3.ay yaptırıcam. İlk kızımda da yaptırmıştım pişman olmadım bir olumsuz etkisi olmadı. 20 gün önce 174ü TL aldım rota aşısını