Kızlar merhaba yeni doğum yaptım 8 günlüğüz odanın sıcaklığı 25derece zıbın ve penye takım giydiriyorum . yatarken kundak yapıyorum yatmıyorken de kundağını çıkarıp yelek giydiriyorum bazen de yelek yerine üstüne müslin örtü örtüyorum sizce yeterli mi? Siz nasıl yapıyorsunuz ?