Anneler ❤️ ben sıcak olan bir ülkede yaşıyorum. Kızım sıcakta uyumayı sevmediği için mecbur klima kullanıyorum. Klimayı 27 dereceye getiriyorum odanın sıcaklığı 26.5 derece oluyor. Dereceyi yatağına koyuyorum. Kıyafet olarak bir kısa kollu zıbın bir de pijama giydiriyorum üstüne de tek kat müslin örtü örtüyorum. Ayakları soğuk olmuyor ama çok sıcakta olmuyor. Sırt üstü yattığı için sırtı sıcak oluyor. Göğüs kısmında soğuk değil ama sırtı kadar sıcak olmuyor. 3 buçuk aylık kızım ve her emmeye uyandığında sürekli üşüyor mu acaba siye düşünüyorum. Acaba üşüyor mudur? Allahım annelik nasıl bir şey kimseyi hiç bir şeyi bu kadar düşünmezsin. İnsan evladını nasıl düşünürmüş ❤️ Allahım tüm evlatlarımıza sağlıklımı güzel bir ömür versin 🤲🏼❤️