semanurkeles doğru mu okudum diye 2 kez okudum🙄 cicibebe ve süt nedir ya çok üzüldüm şuan bebeğe yazık gerçekten besleyici değil ki zaten sindirim sistemi gelişimi çökmüştür o bebeğin😟 emmiyorsa mamanın alternatifi yok malesef. Ben emziriyorum, sma en iyisi diye biliyorum ablamlar görümcem hep ondan kullandılar 2 yaşa kadar.Bebeğin beslenmesi çok çok önemli en besleyici en iyi mama kullanılmalı geçen şubat indirimlerine bakarken gözüme çarptı pahalılar gerçekten 1 kutu kısa sürede bitiyormuş bir de. İndirimler varken stok yaparsanız sizin için çok iyi olur her ay zamlanıyor herşey