Günaydın arkadaşlar oğlum 18 aylık cuma gecesi ateşlendi ne yaptıysak düşmedi acile gittik azitro antibiyotik verdi çok zor bı hafta sonu oldu hep ateşi yüksekti ve direncliydi pazartesi çocuk doktoruna götürdüler test yaptılar infiluza pozitif çıktı doktor bu ilacı verdi antibiyotigi kesti şuana kadar 5 doz verdik ama hala ara ara inatçı olmasa da ateşi çıkıyor ne zaman ilaç etki eder acaba böyle ateslenmelerine çok üzülüyorum çok ağlıyor zaten ilaç içerken içmek istemiyor bir önce iylessin istiyorum