momandboy6 Dün 4 gibi mayalayıp fırına koyduğum yoğurdu dolaba almayı unutmuşum normalde 6-7 saat tutuyordum ama akşam uyku haliyle unutmuşum koymayı 🙁 Az önce fark ettim tadına baktım ekşi değil acaba bozulmuş mudur bebeğime de vereceğim için tereddüt ettim
naynini momandboy6 böyle durumlarda, ben de kokusuna tadına bakıyorum. Yiyebiliyorsam bebeğime de veriyorum😊 bozulmuş olsa anlaşılır zaten hemen
Maka_Paka momandboy6 Hayır. Ben dün 3 gibi mayaladim fırına koydum az önce çıkarıp buzdolabına aldım. Sarıp sarmaladigin zaman saat tutman şart. Ama fırın aşırı sıcak olmadığı için mayalanma işlemi daha uzun sürüyor. Ben saat tutmuyorum ne zaman yoğurt kıvamına gelmişse o zaman koyuyorum dolaba
momandboy6 naynini Normal tadı ekşi değil yani şimdi kapağı açık bir şekilde koydum katılaşması için ne zaman kapatmam lazım kapağını bir de yarın yenir halde olur sanırım ☺️
momandboy6 Maka_Paka Bazen 7-8 saat bile yetmiyor doğru hala sıvı oluyor daha çok bekletiyorum, içim rahatladı ne olacak bu yoğurt diyordum teşekkür ederim ☺️
naynini momandboy6 ben kapağı kapalı mayaliyorum, eski tarzda… Mayalayip, kapağını kapatıp, sofra bezine sarıp, fırına koyuyorum. Geceden yaptıysam sabah buzdolabina, sabah yaptiysam (unutmazsam) yatarken buzdolabına alıyorum. Ertesi gün açıyorum 👌🏻😊