Merhaba oğlum 17 aylık ve doğduğundan beri her rahatsızlığında crpsi çok yüksek çıkıyor. 2 ay önce ateşli diye götürdük crp125 çıkmıştı . Bu hafta yine ateşlendi diye götürdük yine 125 çıktı. Ateşi çıkar çıkmaz bekletmeden götürüyorum artık crp çok yükselmesin geç kalmayayım diye. Bunun altında yatan genel bir hastalık mı vardır acaba. Doktor anlık müdahale edip bırakıyor yada yatış veriyor. Genel olarak araştırıp bulduğu birşey olmuyor herşey crpyi etkiler diyor.