“Belki de sadece korkuyor bunun için emmmek istiyor tek güvende hissettiği yer orası bol.bol sarılın bebeğinize kokunuzu hissetsin bırakın kussun önemli değil sadece fazla emdiği için kusuyor” aynı sorunu yaşadım ilk doğduğunda ve çoğu doktor buna benzer cevaplar verdi ve gerçekten zamanla düzene girdi sadece kendini güvende hissetmiyormus bebeğim şimdi 7 aylık oldu gece boyu uyur nerdeyse bı sancısı yoksa belki gazı da olabilir ama bizim de durumlar aynıydı gaz masajini da ihmal etmeyin mutlaka akşamları yapın bi de duş aldırmak da iyi geliyor