Ya zaten gece 12 de uyuyor ama 4 den beri uyumuyor . 4 e kadar uyuduğu uyku da yarım yamalak. Hiç mi uykusu gelmiyor anlamıyorum. Burnumdan geldi tüm gece. Şimdi de artık dayanamadım bağırmalarına ağlamalarına uyandırdım komple eline oyuncak verdim sussun diye . Yani son bi kaç zamandır böyle bi de bağırarak uyanıyor hep neden anlamıyorum.