Silikonu bırakmanı bende tavsiye ederim bende 2. 5 ay silikon ile emzirdim ama gece olsun gündüz olsun her emzirme öncesi silikonsuz denedim sonra kendi kavradı. Benim oğlumun uzamış sarılığı vardı kilo alımı iyi olduğu halde sütün yetmiyor dediler. 1 ay mama verdim sonra mamayı azalttım hatta bıraktım. Süreci kendim yönettim. Sadece emzirdim zorlu bir süreçti. Geceleri her emzirme sonrası sağım yaptım, gündüzleri sürekli emzirdim, emzirme sonrası boş göğsümü sağdım. biberon vermedim mamayı enjektör yardımıyla verdim ve gümüş kapak kullandım. oğlumun kilo alımı iyiydi kan testleri herşeyi normaldi. Çocuğunun doyup doymadığını bez sayıları ve idrar koku ve renginden takip etmeni öneririm her çocuk farklıdır. Mamayıda deneme yanılma yöntemi ile doğru mamayı bulabilirsin. Her çocukta mamalar aynı etkiyi yapmıyor.