Her emzirme sonrası bebeğimi memeden zor alıyorum. Beslenmesi bittikten sonra da memede durmak istiyor. Bekliyorum ama çok zaman geçiriyor. Bazen oynuyor bana cilve yapıyo gülüyor geri memeye dönüyor. Kapatırken deliriyo boş memede saatlerce durmak istiyor siz nasıl ayırabiliyosunuz ? Kendi bırakana kadar beklemeli miyim ?