Tugcefeoglu Arkadaşlar buzluğumda doğumumun ilk günlerinde sağdığım ağız sütlerimden var. Bebeğim 4 ay 24 günlük oldu bu ilk sütlerden hala daha içebilir mi fikriniz var mı?
Deletedmom388 Tugcefeoglu Bildiğim kadarıyla buzlukta 3ay , derin dondurucuda 6ay saklanıyor. Benim de kızım 4aylık birkaç tanesini maalesef kullanamicam sanırım.Net bilgisi olan arkadaşlar yardımcı olurlar inşallah