bussyy1710 canım benim.3.5 aylıkken çoklu besin alerjimiz çıktı.Şimdi yazdıklarını okuyunca eski günlerim geldi gözümün önüne.O kadar aynı şeyleri yaşamışız ki.Kahrımdan üzüntümden benim de piskolojim bozulmuştu.Ama geçiyor kuzum , benim şuan kızım 11 aylık.Alerjimiz bitti , bi şekilde yemeye çalışıyor.Boşver zorlama , bak biliyorum çok zor ama çocuklar annenin stres halini çok kolay hissediyorlar.Kendine bunu yapma.Sormak istediğin birşey var ise cevaplayabilirim.rabbim tez zamanda şifanızı versin