Kızım 16 aylık. Son 2 haftadır sürekli eşofmanınin tutup dizlerine kadar indiriyor. Sadece evde değil dışarıda da yapıyor. Görenler bu çocuk kaşınıyor mu diyor. Açıklama da yapamıyorum bu durum rahatsız ediyor. Evet bı sure önce uyuz atlattık fakat o zamanlar hiç böyle yapmıyordu şuan kaşımiyor sadece esofmanini indiriyor. Yaşayan var mı neden yapıyor anlam veremiyorum.