Ebrupinarrr 😂😂🤣🤣okurken sinirlerim bozuldu 😂😂😂aynı versiyonun 27 aylığı ben de var. Emziriyorum;herkes memeden kesince düzelir merak etme diyor bakalım🧐🧐
Gece uykusuna geçmesi minimum 1 saat sürüyor,uyutup kalkıyorum sonra vardiyamız başlıyor artık saat başı mı dakika başımı uyanır belli olmaz🥹şanslı gecemizdeysek uyanıp uyanıp uyur yataktan çıkmaz ama olaylı gecemizdeysek 2-3 saat uyutmaya çalıştıktan sonra pes edip kalkıyoruz. 3 gece önce felan saat 11 de uyudu ,aralarda 3 defa uyanıp uykuya döndürdük en son 1.30 da uyandı 3’e kadar uyutmaya çalıştık ama nafile. En son kaldırıp salona geçtik sabah 6 oldu hala ben uyimicam diyor. Neyse 6’da uyutmaya başladık 7 de uyudu tam yattım tataaaa uyandı 😂😂😂😂
İçimi dökesim varmış🫢🫢🫢velhasıl olur da bir gün bir çözüm bulursanız bunu bunu yaptık şap diye kesildi derseniz beni etiketleyip konu açın lütfen 🥺